Pages

Wednesday, October 1, 2008

LIE DETECTOR TEST


hehe...makita ninyo ang nawng ni oding nga nag tingsi lng sa? kani nga nawng kai after ni samu gbuhat. pero before ko mu storya sa nahitabo, mag flash back usa ta. pag hapon kai ni adto ko ila oding, ni laag ko kai holiday man, then pwede rami dili mu duty, ni adto mi ug sm kadali kai mu palit umta mi ug MY PHONE, pero nahurotan man ug stock. dayon ng uli nalang mi. pag gabie ni adto mi sa THE WALK kai nang kaun mi sa mcdonalds, ni agi mi I2, nakitan namu si yoyoy ug ernel nag smoke break sa silong. then nag storya2x mi kadali. after dinner ni balik nami sa boarding house, ngadto naku gkalingawan si oding. g.gunitan naku iya 2 ka kamot, then ang ako isa ka kamot kai nag gunit sa hawak. ni ana ko, mao ni ang lie detector test. kung mu bakak cya kai ako gtikon, ni ana ko "gwapo ko?" if mu sulti cya ug dili kai ako man gtikon, pero ug mu sulti pud cya ug yes, ako ghapon gtikon kai mu ana man ko nga nangilad cya. haha! walay lusot si oding ma gitikan jud. haha! walay lingaw... cge uy, ari lng saku kutob.

No comments: