Pages

Tuesday, October 7, 2008

GIFT



gift ni naku ni oding... permi raman ko mu hatag nya ug mga drawing basta naa ko gana mu drawing jud. nice kaayo ni cya kai ako ni gbutang ug frame, and 2nd drawing ni naku nga ako ghatag nya nga gsulod ug frame, ang first kai image ni oding pero cartoons lng to.gift to naku niya katong ni start naku ug pa feel nya nga important cya naku. bsta naa gani ko mahuna hunaan nga ganahan naku drawingon, mangita jud ko ug way nga mabuhat naku and ma nindot para presentable pud nig hatag naku ni odessa. ni ask man ko niya 1 time nga dili ba cya mapulan nga cge ko ug drawing. ni ana cya, dili man kai hilig man daw cya ug drawing. pero ang drawing dili hilig nya. hehe! ang drawing man gud kai 1 way man gud nga mapa kita naku nya kung unsa cya ka importante naku. sa tinooray cya man ang nag pa balik naku ug drawing, ni stop naman unta ko.

No comments: