Pages

Friday, February 6, 2009

MURAL PAINTING (@ Dr. Go's clinic toledo)



tadaaa! naara boss ay, wala lng ko naka picture sa nahuman jud nga mural kai naka limot ko sa kakapoy then kaulion najud kai ko. nio adto ko ug toledo pag sunday para mag mural paint sa new na clinic saku ate si Dr. Florence M. Go...pedia man cya sa toledo. nagpa buhat man gud sila ug bago na clinic kai gpahawa na sila sa ila daan na pwesto kai gamiton man daw sa tag-iya. mao to nag mural paint ko ug almost 5 days, mingaw jud ko sa cebu ay, ni oding pud mingaw jud ko. hehe! cge lng ko txt ni oding nga gmingaw na lgi ko niya ug sa cebu. dili man unta to mahuman gahapon (thursday) kai daku2x pajud ang buhatonon, gahapon buntag kai nag pa alarm ko ug 6 am, dili unta ko mu bangon pag alarm kai kapoy pa kaayo. pero naka remember btaw ko ug kalit, "maka uli naku kung mahuman, maka kita naku ni oding ug maka uli naku sa cebu." mao to sa walay duha2x ni bangon ko then nag start ug buhat hantod nahuman jud. mao to naka uli ko ganiha hapon. kai naa paman last gsugo si ate naku before ko ni uli. hehe!

1 comment:

PoRkBelly said...

hala! woooooowww!! ka nice boss oi...sisona jud sa akong boss! payter! mao jud idol jud nako ni sya oi... keep up the good work! spoko