Pages

Sunday, February 22, 2009

@ SIMALA



ngadto mi ug simala pag last thursday, mga udto mi nag kita then nang grocery ko daan para sa amoa bawn ngadto. nga travel mi mga 1 kapin then naabot mga padung 3. then sikat kaayo ko sa car2x boss sa? daghan kai mu tawag naku ug ampao! grabe...hahaha! dayon naabot mi ngadto then naa nisugat nga habal2x driver kai nang kontrata daan nga adto mi sakay niya. grabe sad ka gubot ngadto uy, inig abot sa skina sa simala kai daghana mu sugat, mura mi ug artista nga gdugok. hehe! pag abot namu ngadto kai mingaw. tyming sad nga walay tao kai ang birhen mu ari man sa cathedral pag friday. mao to nag suwat mi samu mga pitisyon then ghulog ngadto sa drop box ni mama mary. nice sad bya kai karon paman gud ko naka adto. then after kai ni linya mi para mu kiss. after kai nang palit mu ug kwintas na crooss then amu gpa bless. after kai nang laag2x sa sulod sa sanctuary. nag picture2x mi, awa daghan kaayo mi ug picture. napuno gud ako cell. combination na samu cell ni oding ang mga pics. after kai nang adto mi sa car2x...nang laag kai palit man mi ug banana chips kai gsugo ko ni mama. then palit sad mi ug chicharon. hehe! then mao to ni uli nami, naabot mi mga padung 7pm. cge ari lng sa kutob....

No comments: