Pages

Tuesday, December 28, 2010

CHRISTMAS dinner


hahaha! atik kaayo oh..g.unsa kaha ni pag sulod naku sa cam nga nag talikod ang phone. haha! pero cge lang ilad2x rana. bitaaw nag dinner mi ani, after gihatag naku si chokie, nag advance mi ug celebrate kai duty man sila oding. nangaun mi sa AA's sa lahug, tagbaw pajud mi ug pangita sa kan.anan kai close tanan. tyming mu close and AA's ug 10. naka abot pajud mi. haha! ug sa dihang naka kaun mi ug perting daghana. ni order nasad maayo unya nag lisud ug hurot. haha! but cge lang lingaw man ug busog.

naa sad ko nakitan nga post, grabehang kulit nag subay pajud diay ni sa blog nato. ni comment pa sa katong post nga update. salamat kulit. hehe! cge ari lang sa. yeah!

2 comments:

franCris said...

taka!!!..special mention man ko...lolzzz....way sapayan pao...makit.an mn nq updates gd sa inyo blog sa akong dashboard..mao maka.kita ko new post nmo...heheht

A . M . P . A . O . said...

haha! bitaw kulit. wala jud ko nag dahom nga naa pa mu comment ani kai wala nagud ko update2x. hehe! pag cehck naku naa man comment unya ikaw. haha!