Pages

Wednesday, November 18, 2009

NEW HEADER


I just made a new header last night before I went out for work, I was editing the blog last Sunday night while I was in duty ( night shift), and decided to change the template of the blog, and also odessa told me to create a new header for the blog because the old one did not fit the color scheme of the new template. I just got an old pic that I have in my phone and edit it, just to make it look nicer and upload it after wards. While I was viewing our blog, I just realize how long it has been since I started doing this, before I update it regularly, like every week end or everytime odessa's day off because we get the chance to spend more time and take some pictures. Even though we have a busy schedule due to shifting I still got time to update our blog. :D

6 comments:

PoRkBelly said...

karon ala na tay mga pics boss...ehehe

franCris said...

dugay npd ko nakabalik inyo blog ding dah!..heheh....na.busy tumblr..pg.tumlbr pd mo ding og ampao!..hehehe...

ok ra na wui!.as long as makakita jpon mo during RD...rayt?stay hapi nlove..hehee d:D

A . M . P . A . O . said...

mao jud boss, wala natai pics. guba man gud ako cell. hehe! cge lng kai mag cge na unya ko ug dala sa nokia para maka dali2x ta ug balhin sapics kung mag pic2x ta kai naa raman saku fon.

@kulit, mao jud, bahala na basta maka kita raman japun mi ug way para magkita. mangita man sad ko ug way nga magkita mi.

PoRkBelly said...

hahah! mao jud kulit busy au ka ug sa twitter pud.. panagsa nlng pud au ni update ni ampao ky alay pix. hehe!

@boss, mao to nagdala ka ug nokia gahapon kto adto ta waterfront pero ala mn japon kau to tarong na pic. hehe!

A . M . P . A . O . said...

naa nata pics uy, bati man sad nang pic nga klaro kaay nga nag pa pic jud. nice manang murag stolen kai lingaw. hehe!

A . M . P . A . O . said...

naa nata pics uy, bati man sad nang pic nga klaro kaay nga nag pa pic jud. nice manang murag stolen kai lingaw. hehe!