Pages

Monday, October 5, 2009

BUWAN UG BITOON

hehe! katawa lng ko atong usa ka adlaw last week na grabe ko ka paraygon ni oding, samok2x to the max, kiss2x sa ilok haha! ug bsan asa... katawa lng ko nga dili ko ka explain nganu ganahan kai ku mang kulit nya, pag buntag palng daan kai grabe naku mu txt hantud nag kita mi pag hapon hantod ni uli nalng ko. hehe! mao to before ko ni uli kai ni adto man mi sa mcdonalnds sa it park kai nag withdraw man si oding then ni kaun nalng sad mi, ana dayon si oding naku, hala! ang star! dool kaayo sa buwan, ana dayon cya, mao diay paraygon kaayo ka naku. hehe! pero dili gud to mao ang reason, naka huna2x lng. haha! ari lng sa...:D

2 comments:

PoRkBelly said...

hahah! saonz.. maygani wa ta nag.away sa? hehe. bleh!

A . M . P . A . O . said...

hahaha! mao jud, nag likay man sad ko nga mag away ta. hehe! kai nice kaayo ang nyt ug ang adlaw.