Pages

Wednesday, July 15, 2009

dress



ngadto mi sa robi, after ni nag away mi. lol nag kita man mi ani pag buntag ngadto sa robi kai mang adto sa NBI kuha ug clearance naku. then naa man prob ngadto sa nbi wala na nanghatag ug forms, mao to nang laag mi sa robi, then nag tanaw2x rami sa mga sinina then naka kita mi ug dress, random lng nakitan namu. mao to ako gsultian si oding nga isukod kai ganahan man sad ko sa dress ( ayyy ako nalng unta mu sulob ) joke! btaw, mao man jud unta ni ako gpangita nga style nga dress para ni oding pag party sa 1and1 sauna then wala jud ko naka kita. hehe! usahay mas kutihan paman ko ani nya mamili ug sinina. hehe!

2 comments:

PoRkBelly said...

Nice jud ang dress boss! hehe.. balikan nya na nko...... next year! haha!jokez ..mwah!

A . M . P . A . O . said...

hahaha! dugaya pa...wala nato uy. matagbaw nasad ka ug pangita ug lain. hehe!